SEO |
Napsal uživatel Administrator |
Sobota, 10 Prosinec 2011 15:25 |
Co je to SEO - optimalizace pro vyhledávače?SEO je zkratka odvozená z anglického výrazu Search Engine Optimization, v čekém překladu optimalizace pro vyhledávače. Jedná se o velmi efektivní marketingový nástroj, jehož cílem je zvýšení počtu a cílené oslovení návštěvníků webových stránek.
SEO je proces ve kterém vaše stránky uzpůsobeny k efektivní komunikaci klíčových slov vyhledávačům. Optimalizace vašich stránek umožňuje dosažení vyšších pozic ve vyhledávačích. Umístění ve vyhledávačích závisí na dvou hlavních faktorech: jedinečný obsah obsahující vhodná klíčová slova a oblíbenost vašich stránek vyjádřena počtem a kvalitou odkazů směřujících na vaše stránky. Dalšími důležitými faktory ovlivňujícími umístění ve vyhledávačích jsou architektura stránek, dostupnost a viditelnost obsahu, použité kódování a zda se stránky jeví vyhledávačům jako přirozené.
SEO-optimalizace stránek pro vyhledávačeCo přesně znamená SEO - optimalizace pro vyhledávače ? SEO je mocný marketingový nástroj, využívaný k propagaci jakékoliv webové prezentace na internetu.
Většina z nás by si mohla myslet, že mít graficky zajímavaou webovou prezentaci je dostačující, ale ve skutečnosti tomu tak není. Jaký je význam mít www stránky, které nikdo nemůže najít?
Víte, že naprostá většina uživatelů internetu v ČR vstupuje na www stránky prostřednictvím vyhledávačů jako jsou Google nebo Seznam?
Víte, že lze ovlivnit umístění v těchto vyhledávačích a výrazně tak zvýšit počet návštěvníků vašich stránek? Optimalizace stránek od nás je navržena tak, aby bylo dosaženo co nejlepších výsledků v těchto vyhledávačích.
Pokud potenciální zákazník hledá na internetu produkty nebo služby, které nabízíte je potřeba se ujistit, že vás najde.
Co by měla optimalizace pro vyhledávače zahrnovat?
Cítíte se připraveni?Je naší milou povinností vás upozornit na situaci, že optimalizace stránek může výrazně zvýšit návštěvnost vašich stránek. V tomto bodě je potřeba si uvědomit, zda je na to váš server připraven a zda máte kapacity na pokrytí zvýšeného počtu objednávek
V dnešní době je hlavním kritériem posouzení úspěchu investice do komerčních, ale i nekomerčních www stránek počet návštěv a konverzí.
Víme, jak udělat vaší webovou prezentaci úspěšnou.
|
Aktualizováno Čtvrtek, 26 Duben 2012 03:56 |